Edat del pavo
Sempre he sigut responsable en excés i trobo que no he passat mai el que anomenen com edat del pavo. Això pot suposar problemes actualment i en el futur?
Laura Centellas

Hola!
L'"edat del pavo" és una manera de desacreditar les emocions i les transicions per les quals passa un/a adolescent. Hi ha persones que son molt expressives i expansives i d'altres que son més introvertides i reservades. I tot està bé!
L'adolescència és un període on se sol qüestionar la figura dels adults i hi ha moltes ganes de canviar el món. I es pot fer de manera més oberta o bé de manera més silenciosa. Hi ha tantes adolescències com adolescents!
Tu sents que t'has fet preguntes sobre els adults del teu voltant? Que has qüestionat les decisions que prenen? Que sents que tu ho faries diferent? Que els has portat la contrària en algun moment?
En això consisteix l'adolescència i no en imitar les representacions estereotipades que apareixen a les sèries i pel·lícules ; )
Una abraçada!
La Laura Centellas