Servei de psicologia públic
Bon dia!!
Volia preguntar si hi ha alguna forma d'accedir a terapia online de forma gratuita, des d'alguna entitat LGBT...
Estic en procés de marxar de casa, amb 0 suport econòmic i anar al metge de capçalera a demanar un psicòleg no es una opció perquè (a part de que donen cita cada quan poden) tinc molt poca estabilitat i mai estic al mateix lloc, no puc anar sempre presencial. M'han dit que probablement algun colectiu lgtb pugui oferir-ho però, encara que part del que necessito treballar òbviament te a veure amb la meva orientació, no ho és tot i ho sento una mica com abusar d'un servei més específic.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Tal com dius, el sistema de salut pública és un espai gratuït que et pot oferir atenció psicològica, així com també algunes entitats. En alguns casos hi ha la possibilitat de fer un seguiment telefònic si no és possible la visita presencial.
Si ara mateix estàs en una situació complicada, potser és un bon moment per demanar ajuda professional i, més endavant, ja veurem si la teva situació ha canviat i pots assumir el cost d'un servei privat.
Si ara ho necessites, ara és el moment.
Et passem algunes opcions, tot i que desconeixem de si hi ha la possibilitat d'atenció online.
En algunes poblacions, hi ha un servei gratuït d'atenció als joves, per si vols buscar-ho ;)
Esperem haver-te ajudat una mica,
Una abraçada!
La Laura Centellas