Soledat
Fa 3 mesos que ho hem deixat amb la parella, i des de llavors em sento molt sola, no tinc amics amb qui fer plans i sortir, i tinc moltes ganes de sortir a la platja o anar al cine o fer qualsevol plan però no tinc amb qui… aquesta soledat em fa molt mal, i no tinc prou valentia per fer plans sola, em sento molt incomoda…
Laura Centellas

Hola!
Ui... les ruptures poden ser molt doloroses...T'acompanyem moltíssim en tot el camí.
Ens agrada veure que tens ganes d'anar a la platja i al cine, perquè és un pas més cap a recuperar la teva vida! Ara cal buscar quines persones tens al teu voltant. Ho pots compartir amb familiars?
Hi ha persones que siguin coneguts/des amb qui et sentis còmode per fer-los una proposta d'aquestes?
Hi ha algun grup de la classe amb qui et puguis afegir per fer algun pla?
Quan ens sentim sols és complicat demanar ajuda, però és important moure'ns i demanar, per tal que les altres persones puguin veure que no estem bé i que necessitem el teu suport.
Ara et toca una època d'obrir-te a altres persones, d'ampliar els teus cercles i de buscar (i provar) diferents espais i diferents companyies.
Nosaltres seguim aquí...
Una abraçada!
La Laura Centellas