No se li aixeca
Hola, estic de lío amb un amic que te 20 anys. la cuestió es que slc la primera i encara no se li dóna molt be enrollarse pero csda vegada Ho fa millor :) la clsa es que ens vam posar calents i ell se'n va empalmar. Però en el moment de posar-se el condó i intentar ficar-la no vam poder ja que se li va baixar. I vam intentar-ho però no hi ha manera de que se li aixequi.
Jo com a Noia que puc fer?
Laura Centellas

Hola,
Doncs de moment no donar-li més importància de la que realment pot tenir aquest fet. Hem de tenir present que probablement la inexperiència i els nervis típics de la primera vegada, estiguin afectant la seva erecció, però no passa res. Segurament, un entorn de confiança i seguretat, on el plaer, l'excitació, el joc, etc. siguin presents, ajudi a que l'erecció torni a produir-se.
Així doncs, si l'erecció es perd, no passa res. No us capfiqueu amb això ni centreu totes les energies a tornar a aconseguir l'erecció, ja que serà com estar passant un examen. Focalitzeu l'atenció en una altra part del cos, en jugar, en connectar novament amb el plaer i l'excitació, i serà més probable que l'erecció torni a aparèixer.
Recordeu que la sexualitat va més enllà de la penetració i l'erecció.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas