No se com oblidar-la
Fa 4 mesos que vaig deixar-ho amb la meva parella d’un any. Havíem tingut una discussió molt fort i ens vàrem donar un temps i durant aquest temps els 2 vam
sortí de festa, però cadascú per se banda, ella se’n va anar a casa de la persona que sabia que era la meva major inseguretat i jo a la discoteca. Mentre estàvem els 2 de festa ella no em deia res i a mi em van començar a entrar pors que fes alguna cosa amb algú, així que per protegir-me o vaig fer jo, ella se’n va entera i em va deixar definitivament. Però al cap de 2 setmanes ella ja estava de lio amb el que era la meva major inseguretat.
Ara farà un mes que va haver-hi un incident entre ella i uns amics meus, on ella va acabar plorant per un malentès, i des de l’institut els van fer firma un paper per evitar problemes, però ara fa res me n’he assabentat que està a res de tenir una cosa seria amb un altre i jo estic perdut que no sé que fer amb ma vida i no tinc ganes de conèixer a ningú.
Segons ella jo no l’estimava ni tenia cap mena de sentiment per ella, i en canvi ella si, deia que era el seu primer amor i coses d’aquest estil però em pregunto com pot ser que hem superes tan ràpid i jo segueixi aquí passant-ho malament?
Creieu que li he de tornar tots els regals que em va fer per aixi no tenir res que em relacioni amb ella?
Laura Centellas

Hola!
Ostres... estàs vivint tot el procés de ruptura i és molt dolorós.... t'abracem molt fort!
Independentment del que ella faci, ara és moment de posar el focus en tu. I això no vol dir conèixer altres persones sinó centrar-te en el que t'aporta benestar i calma. Envoltar-te de la gent que t'estima i fer allò que et ve de gust. També és un bon moment per plorar i treure totes les emocions i el dolor que et genera aquesta ruptura. Escriure, dibuixar, pintar o escoltar música et pot ajudar a deixar-te anar i que vagi sortint el dolor...
Referent a la teva pregunta, nosaltres no podem dir-te què és el millor: si tornar-li els regals o quedar-te'ls, però el que sí que et podem recomanar és que guardis tots aquests objectes en una caixa i la tinguis a un lloc poc visible.
Per avançar en un procés de ruptura és necessari que hi hagi una voluntat de voler passar pàgina i, per això, cal que de manera activa prenguis decisions per allunyar-te d'aquesta persona.
Sabem que pot ser molt dolorós... però veuràs que mica en mica el dolor perdrà intensitat...
Una abraçada molt forta! Escriu-nos sempre que ho necessitis!
La Laura Centellas