Embaràs???? Què faig?
Això em fa moltíssima por i vergonya a la vegada. Cal aclarir que jo tinc 17 anys, encara que els 18 els faré d'aquí uns mesos, aquest any.
Resulta que un cop estàvem fent-ho amb el meu nòvio, amb un condó extra-fi pq és l'únic que teníem. I just quan estava tot complement ficat fins al fons de la vagina, de cop i volta es va venir a dins I es va trencar el condó, va sortir ràpidament, jo vaig anar al lavabo a netejar-ne i tenia tot el seu semen com cap a baix quasi al cul, m'ho vaig netejar bé però no sabem si també va entrar a la vagina. Ja fa quasi 3 setmanes que va passar això, 18 dies exactes. Era un dia festiu i a més no teniem diners per comprar pastilles del dia de després, vaig preguntar a les meves amigues i ningú en tenia. Llavors ho vaig deixar passar... Fins que ara m'està entrant paranoia molt heavy pq la regla se'm està retrassant de quasi una setmana, a vegades em trobo malament i he arribat a tenir algun dolor als ovaris pensant que em vindria la regla però no és això ni de casualitat. No vull dir-ho als meus pares i al ser encara menor d'edat no sé que puc o no puc fer (i si és sense que els meus pares s'entrenin millor), moltes gràcies ):
Laura Centellas

Hola,
Efectivament, si hi va ejacular dins la vagina o a la zona de l'entrada de la vagina, hi ha risc d'embaràs, si a més coincideix amb que estiguessis a la fase ovulatòria de la teva menstruació, encara augmenten més les probabilitats.
Et recomanem que, si encara no t'ha baixat la regla, que vagis al CAP o a l'ASIR de la teva zona i que la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove puguin atendre't. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual. També podries fer-te un test d'embaràs per a sortir de dubtes i confirmar si hi ha embaràs o no.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Si en alguna altra ocasió un preservatiu es trenca, acudiu a qualsevol d'aquests llocs que us indiquem:
- Tarda Jove del CAP de referència
- ASIR de la vostra zona
- Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat
- Servei d'urgències del vostre hospital públic
Us atendran de forma gratuita i en el cas que considerin necessari us prescriuran i administraran de forma gratuita la píndola de l'endemà, ja que és un mètode d'urgència.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas