No l'entenc ni m'entenc
Hola, hi ha un noi de classe, qui ja coneixia d'altres anys de veure'l per l'institut però fins aquest any no l'havia pogut conèixer com a persona ja que no anàvem junts a classe ni ens havíem parlat abans. Però aquest any, m'ha començat a agradar molt i de fet, per Nadal vam arribar a quedar un cop, m'enviava missatges de bona nit i a vegades de bon dia, (jo també a ell). I el dia de la quedada va anar bé, però no com esperava, ja que ell es va comparar amb amics seus que jo també conec, a infravalorar-se excessivament i ja amb la visió de que quan ho deixessim no trobaria a ningú perquè és considera molt lleig... I va voler acabar la quedada molt ràpid, al despedir-se era com que tenia presses i no em va fer ni tan sols una abraçada, cosa que això ja ens ho havíem fet abans.
Jo al cap de dos dies O així li vaig dir que com estava, ja que eren vacances i no ens veiem i em va fer ghosting i després em va deixar dient-me que em considerava una amiga i això és tot... (Típica excusa).
Ara ens veiem cada dia i jo parlo amb tothom de la classe menys amb ell i intentem passar l'un de l'altre... Bàsicament, ara estic molt ratllada perquè em va dir que volia que continuessim sent amics, però ara no em parla, només em mira molt (massa). I no l'entenc, em va dir que no volia res, no? I doncs? Per què va deixant anar coses com en plan: "mira, ella ho dona sempre tot per l'equip, és un exemple a seguir" (a educació física) i l'altre dia a francès jo m'havia canviat de lloc perquè no podia aguantar estar al seu costat ja que no parlem i és molt incòmode sabent que estan tots els seus amics comentant per radera meu... I ell li diu a la noia que té al costat (que és amiga meva i després m'ho va explicar): "ajunta més la taula cap a mi perquè sinó li posaran una incidència a la ___"(a mi). És a dir, que ara es preocupa per mi? Després de no haver-nos dirigit paraula des de fa mesos, ell haver-me deixat per Whatsapp i segueix sense immutar-se... A més que, últimament ja no el reconec: està molt borde amb tothom, va com de <> fent-se molt el machote i deixa anar cada comentari més masclista...
Jo estic intentant oblidar-lo però més impossible, les meves amigues em diuen que no val la pena, que és un pringat i no em mereix però perquè em segueix mirant tant? Necessito ajudaaa no puc més amb aquesta merda que es repeteix CADA DIA.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ostres... és molt pesat quan l'altre persona no és clara!
Entenem que estiguis rallada perquè el seu comportament és molt ambivalent (ara sí, ara no), però l'ambivalència pot crear una sensació de reforçament intermitent que enganxa. I no és agradable viure-ho.
Si veus que ell no és clar, que t'ha dit que no vol res amb tu i que no és capaç d'apropar-se a tu per mantenir una conversa... potser és millor que prenguis una mica de distància i evitis entrar "al seu joc".
Si ho necessites, pots escriure-li un útlim whatsapp (força breu) on li diguis que, veient que ell es comporta així, tu prefereixes posar distància. De manera que si vol alguna cosa amb tu, haurà d'actuar i apropar-se ell.
Ara toca pensar en tu i en la teva salut mental. I el seu comportament no t'ajuda a estar tranquil·la, oi?
Una abraçada!
La Laura Centellas