Menjar a totes hores
No puc parar de tenir gana a totes hores, sigui el que sigui, sempre tinc gana. Ja no sé què fer… he probat complements alimentaris i totes les receptes caseres, no vull anar al metge, per no prendre medicament.
Laura Centellas

Bon dia! Gràcies per escriure'ns i confiar en nosaltres. Ens expliques que consideres que sempre tens gana i menges massa tot sovint i això et preocupa, però dius que no vols anar al metge perquè no vols medicar-te. Amb aquesta informació no podem saber si t'alimentes de manera correcta o no, i aquest podria ser un motiu pel qual sempre tinguis gana ja que el teu organisme està infraalimentat. El nostre organisme requereix una sèrie de nutrients i, si li donem una quantitat inferior d'aliments, apareix aquesta gana que ens avisa que hem de menjar més per cobrir les nostres necessitats. A vegades ens pot aparèixer una sensació de gana que no és real, el nostre cos té totes les seves necessitats cobertes, però així i tot, ens sorgeix un desig d'algun aliment en concret (normalment poc saludable). Això es coneix com a gana emocional, producte d'un problema emocional, i que pot ser causat per múltiples causes com avorriment, estrès, un problema familiar, ansietat o molts d'altres. Així que sigui quin sigui el teu cas, et recomano que puguis anar a un especialista que et podrà donar pautes per a millorar aquesta situació que et preocupa. Moltes gràcies per escriure'ns i estem aquí pel que necessitis!
La Laura Centellas