centre tca
Bona tarda. Estic a un centre especialitzat en TCA on estic en tractament d’anorexia. El cas esq sento que no estic millorant… mes aviat tot el contrari. Passo nomes alguna tarda alla fent terapies individuals i grupals, parlem obertament de tot, porten un registre del que peso/menjo, tinc x indicacions per fer quan estic fora del centre… i noto que tot aixo esta fent que encara tingui mes el tema al cap i per tant m’augmenti l’obsessio. En principi estic aqui per curar-me (tot i que hi ha una part de mi que no vol), aixi que ja no se que fer… Gracies per respondre!
Laura Centellas

Bon dia maca! Moltes gràcies per contactar amb nosaltres i explicar-nos el què et passa. Diu que estàs patint una anorèxia i que estàs en tractament a un centre especialitzat, però sents que no millores massa. Primer de tot, voldria dir-te que ets molt valenta perquè no és gens fàcil viure un TCA i si estàs rebent ajuda (i especialitzada) estàs en el bon camí. Pensa que la recuperació d'un TCA és llarga, i de vegades, podem fer petites passes endarrere que ens donen més empenta per a poder agafar més força i acabar amb aquesta malaltia, formen part del procés i no has de viure-ho com una derrota, tot al contrari. És molt important que tinguis molta confiança en l'equip terapèutic, seguir totes les seves indicacions i expressar tot el que sents i totes les teves pors, així com ho has fet amb nosaltres, ells són qui podran ajudar-te de la millor manera. Sabem que la veu del TCA és molt insistent (aquesta part de tu que no vol curar-se, és el mateix trastorn) i molesta, però segur que amb la força que demostres i la voluntat de sortir d'això, podràs aconseguir-ho. Molts ànims i si necessites que t'assessorem o t'acompanyem en aquest procés, pots contactar amb nosaltres a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (
). Una abraçada molt forta!!!
La Laura Centellas