Logotip de Adolescents.cat
-
-
Any: 2010
Comarca: Barcelonès
Data: 28/01/25 22:24
Esta be que encara no hagi tingut novio, I m'hagi liat.
Totes les meves amigues ja han tingut, novio, I ja s'han liat per primer cop. Però jo encara no. Sóc jo que tinc un problema? Potser no sóc tan guapa o atractiva. Es millor que esperi, o hem lii ja.
Laura Centellas
Laura Centellas
Data: 30/01/2025 13:21
Hola,

Has de fer el que tu sentis. En aquesta edat és habitual sentir pressió social per fer certes coses, però és important que et respectis a tu mateixa i facis allò que sentis i només quan ho sentis, per molt que la gent del teu voltant faci el contrari que tu o t’inciti a dur a terme determinades pràctiques. Escolta’t i prioritza el que tu sents per davant de tot. No hi ha una forma correcta de fer les coses ni una edat en concret.

Gràcies per la consulta i una abraçada!

@psico_crisalbo

--



La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de Cristina Albó, psicòloga experta en sexualitat. 



Moltes gràcies per la teva consulta!
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: