Com puc conèixer millor el que m’agrada?
Hola, fa bastant temps que el meu novio i jo hem començat a fer coses sexuals. Quan estem junts, em calenta súper bé amb petons, diguentme coses…fins que baixa allà i intenta fer un cunnilinguis. El problema es que jo estic excitada i quan ho intenta, no m’acaba d agradar, i em deixo de calentar.
No ho fa malament és simplement que no sento plaer i nose com dir-li perquè tampoc se com ho pot fer ell d’una manera millor. Llavors quan em pregunta si m’agrada li dic que està bé però no estic sentint res tot i que nose com canviar de mètode. Nose com podem descubrir que m’agrada pel que fa a sexe oral, què hem podeu recomenar?
Laura Centellas

Hola,
Per començar, és important ser sincers, sempre que es digui amb respecte, és a dir, si tu no estàs sentint plaer quan practiqueu sexe oral li pots comentar i busqueu junts diferents formes que us facin gaudir.
És important que t’exploris a tu mateixa per saber com t’agrada més que et toquin, a quins llocs, i de quines formes, i llavors és més senzill poder explicar-li a l’altre que et sol agradar més. I si no, no cal que surti perfecte tot a la primera, la idea és jugar i explorar i provar coses noves que us facin disfrutar.
Pel sexe oral, podeu provar diferents postures (a 4 potes, boca amunt, tu a sobre seu, drets, asseguda...) pot estimular-te amb la llengua a diferents llocs de la vulva, cuixes, clítoris… pot fer-ho amb més intensitat o més suau, succionant, amb la llengua més dura o més tova… pot estimular-te amb els dits i alhora amb la llengua… Hi ha moltíssimes formes, experimenteu per trobar la que us agradi més a cada moment!
Però, sempre el més important és la comunicació assertiva, poder dir les coses amb sinceritat i respecte, perquè no hi hagi malentesos, i ho faci tot molt més senzill!
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas