Ajudar a una amiga
Tinc una amiga q em preocupa pero no sabem com ajudar-la. Sabem que en altres vegades ha estat propensa a bomitar a voluntat. Ha arribat al punt que ho pot fer amb naturalitat. Pensàvem que ja ho havia deixat però ara sabem que està tronant. No sabem quin es el motiu exacte per que ho fa.
A mes, està començant a provar el tabac de festa i altres ocasions i ens fa por q s’enganxi. Que ho utilitzi com a via de escap dels seus problemes. No sabem que fer ni com ajudar-la.
Laura Centellas

Hola bonica, moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos el que li passa a la teva amiga. Entenc que ha de ser complicat veure que passa tot això i no saber com ajudar-la. En primer lloc, vull dir-te que el sol fet d'escriure'ns ja diu molt de vosaltres com a amigues. En aquests casos on hi ha conductes que son perjudicials i si a més, segons dius, no és la primera vegada que ho fa, és molt important que si ella està oberta a parlar-ho i us ho explica, l'animeu que li expliqui a un adult de confiança. Podeu oferir-vos a acompanyar-la si ho necessita. En cas que no ho pugueu parlar o que ho negui, és important que busqueu a una persona adulta de confiança i li expliqueu perquè la puguin ajudar. A vegades utilitzem conductes equivocades per intentar solucionar un patiment que no podem resoldre i és molt important que les persones del nostre entorn ens puguin donar suport i acompanyar. Si l'animeu a explicar-ho o ho expliqueu vosaltres estareu fent exactament això, que és tenir cura de la vostra amiga. Moltes gràcies i recordeu que sempre estem disponibles pel que necessiteu. Us convidem també a seguir-nos al perfil d'Instagram: @estimatbe. Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas