mal al cor
hola,
fa casi 1 any que m'agrada un noi de la meva escola. al no anar al mateix curs no parlem molt, pero a vegades interaccionem: ens mirem bastant, parlem alguna vegada aixi per casualitat (ho fa ell). el cas es que amb les senyals que em donava jo pensava que li agradava, pero ara, no se perque, de sobte, les ilusions s'han esfumat. estic comprenent que he estat una ilusa i una tonta.
jo estava (estic) enamorada d'ell, tots els pettis moments que hem tingut em feien tenir esperances, amb una mirada ja m'imaginava al seu costat. i es que em va fer pensar que entre nosaltres hi havia algo, per poc contacte que tinguessim (nomes parlant de tant en quant de tonteries, o sigui normalment ell em deia una frase jo em moria de vergonya i no podia contestarli) per moltes coses i per una cosa que li va dir a dues amigues de la altra clase que no es referia especificament a mi pero que ho donava a entendre ja que deia una cosa semblant a: perque no heu vingut amb les amigues? que vinguin la proxima vegadaaaa, i soc la unica de les meves amigues amb les quals parla de tant en quant, excepte una altra
el meu cor esta trencat. jo ho pensava de veritat. des de que m'agrada no he aconseguit que em deixi d'agradar. no he pogut. sempre tenia una esperança. ara s'han esfumat. he entes que em veu com a una més. mai he conegut una persona com ell. que em toca fer?
gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que dius t’agrada molt aquest noi i a vegades ell ha donat indicis de que també li agrades.
Què ha passat exactament perquè et desil·lusionessis?
Pel que dius al comentari sembla que tot va bé, que tot continua com sempre.
Quan t’agrada una persona és normal pensar molt en ella i també es normal tenir moments de inseguretat respecte el que ell sent per tu.
Només sabràs si li agrades si li preguntes, o bé si deixes passar el curs del temps continuant com fins ara, intentant apropar-te cada cop més i deixant fluir la situació.
Està bé estar enamorat, i és normal que la fase de flirteig duri molt, si de veritat t’agrada, no tens cap motiu latent per tirar la tovallola.
Si algun dia et diu clarament que no vol estar amb tu, llavors serà el moment d’acceptar-ho i de patir, però sembla que encara no ha arribat al moment, i qui sap si arribarà, potser també li agrades.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas