Em preocupa una amiga
Ara fa un temps que m'angoixa una amiga molt important per a mi i no se com afrontar-ho, la cosa es que aquesta amiga fa un temps que es parla amb un tiu i bueno la cosa els i va be, pero no s'han vist mai. La cosa es que el tiu amb el que parla nomes l'escriu quan ell vol i per el que ell vol ( per masturbarse ) la cosa es que li pasa alguna que altre foto, i jo tinc por que aquesta amiga li hagui pogut enviar alguna foto seva i que pasi algu greu, o que simplement es senti presionada a enviar-li fotos seves.
Ja fa un temps que li intento treure-li el tema, per si li a pasat o simplement si está be, pero no se com treure el tema i ella ho avita a tota costa ... Tinc por de que Li pasi algu greu. Que puc fer ?
Gracies per l'ajuda i per escoltarme
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Fas molt bé d’intentar parlar amb ella i demanar ajuda si et preocupa. Si a tu et preocupa seria important que li poguessis explicar el que sents, sense jutjar-la, simplement donant-li la teva opinió d’una forma assertiva, encara que ella no en vulgui parlar.
Un exemple seria: Des que parles amb aquest noi pel whats, em fa feliç veure’t contenta, però em preocupa que li passis fotos íntimes pel whats o que et sentis pressionada a fer-ho, i que després aquestes fotos arribin a més persones. Necessitaria que poguéssim parlar del tema més sovint, per poder-me quedar més tranquil·la.
Li pots explicar la situació de forma objectiva, posteriorment explicar-li com et sents davant d'aquesta situació i el que necessites de forma sincera i amb respecte, i tenint en compte que és la seva vida i ella decidirà fer el que li vingui més de gust.
El tema d’enviar fotos íntimes pel whats és una situació que s’ha de vigilar: 1. Perquè no sabem qui hi ha darrere de la pantalla i 2. Perquè aquestes fotos poden arribar a mans de persones que no volem. Per tant, si ho fem és recomanable fer-ho amb precaució, com per exemple, si enviem fotos nues, una recomanació seria que no se’ns vegi la cara o algun tret característic nostre, perquè no se’ns pugui identificar.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas