Com puc saber si li agrado a un noi?
Hola, faig aquesta consulta per dos motius, perquè m'agrada un noi i crec que jo li agrado, i perquè tinc un amic que també crec que li agrado per les coses que fa.
Els dos nois són de la meva classe, de 1r de l'ESO. El noi que m'agrada i jo som amics, però a vegades em mira molt, busca qualsevol excusa per parlar-me, o m'envia missatges amb cors... Ell ja sap que a mi m'agrada, em vaig declarar fa cinc mesos, no em va contestar. Pot ser que ara tingui interès en mi.
L'altre noi, també és amic meu, i aquest sempre, sempre em molesta, em treu les meves coses perquè el persegueixi, em mira a quasi totes les classes i em demana els deures sempre... A ell només el veig com a un amic, i no m'imagino que jo li agradi, però m'ho diu tot el món.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que dius, sembla que els dos nois et presten atenció i tot indica que els hi agrades.
Que al segon noi li agradis tampoc és tant important perquè igualment a tu no t’agrada.
D’altra banda, si el primer noi t’agrada i ell ja ho sap, ara el pròxim moviment se suposa que l’hauria de fer ell, tot i que no sempre és així, ja que les persones a vegades no actuem per por o perquè no sabem com fer-ho.
Paciència i segueix reforçant la vostra amistat, segur que tard o d’hora acabaràs sabent si li agrades o no.
D’altra banda, si no vols esperar, simplement demana-li o deixa-li anar alguna indirecta aviam com reacciona.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas