Que em pasa?
Fa un temps vaig solicitar a un noi per insta per entrar els seus seguits per buscar una persona que li agradava a la meva amiga. Em va acceptar al moment i li vaig acceptar la solicitud també. Vaig estar buscant el noi i no el vaig poder trobar. Uns dies després em deixar de seguir. Amb xuta. I a la setmana següent em torna a solicitar. Jo sabia que tenia alguna intenció. Em vaig esperar unes hores per acceptar-li la solicitud. Li accepto i al dia següent m’escriu i em diu si vaig a x escola. Comencem una conversa pero em corta el rollo com que no vol parlar amb mi amb xuta un altra cop. I el problema es que després de la curta conversació que he tingut amb ell em sento rara com si hagués mal rotllo. I no mel paro de trobar al carrer i sempre intento pasar d’ell i no ho entenc perquè en veritat em dona igual pero es com que em fa cosa i tinc por de trobarmel. Es normal?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Aquesta situació que ens expliques sembla una mica rebuscada, ja que la interacció que heu tingut ha estat curta i ambigua.
Si alguna cosa et preocupa, el millor que pots fer és preguntar.
A vegades fem les coses perquè si i no hi ha cap explicació lògica, però d’altres sí que hi ha una explicació al darrere.
Si et ve de gust, el pots tornar a obrir preguntant si té algun problema amb tu, si veus que no et contesta, doncs ja sabràs que és una persona amb la qual no cal insistir i no cal mantenir a la teva vida, si, en canvi, et contesta, ja sabràs la resposta i deixaràs de patir.
D’altra banda, una bona opció també pot ser passar del tema, ja que al final no teniu cap amistat que us uneixi, és simplement que el vas seguir per mirar un tema extern.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas