Masturbaió anal
Hola,
La meva qüestio es que vull provar d'explorarme el punt P i no se com fer-ho. No se si he d'utilitzar un lubricant i de quin tipus ha de ser, quina postura posar-me per estar mes comoda i que sigui mes facil la estimulacio anal i sentir plaer. No se si es millor posar-me guants per posar-me el dit al cul o no fa falta.
Agrairia molt que em poguessiu respondre aquestes qüestions ja que fer-me pallas ja no hi trobo tanta gracia fer-me'n. Alguna proposta per per fer-me palles i que no siguin monotnes (es a dir, fer-se la tipica palla amb la ma)
Gracies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu! Pel que fa a l’estimulació de la pròstata, es recomana utilitzar lubricant a base d'aigua o silicona, ja que l’anus no lubrica de forma natural. Per començar, és important fer-ho per fases, primer estimulant el voltant de l’anus i a poc a poquet anar introduint amb més profunditat els dits o el que es faci servir, fins a trobar l’anomenada “castanya” o “nou”, que seria per on s’estimula la pròstata.
El punt P es pot estimular amb els dits o amb algun dildo (no fa falta utilitzar guants, sempre que hi hagi una bona higiene) i és important trobar una postura que a tu se't faci còmoda. T’adjuntem un vídeo que et pot servir:
MxXqzdUyw&t=62s
Pel que fa a la segona pregunta, t’adjuntem un altre vídeo amb algunes tècniques de masturbació pel penis:
B3uJT3jPnZg
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas