Ajuda!!!
Hola,
La meva qüestio es que no estic be mentalment i necessito ajuda perque no se com fer-ho per "sortir del pou". Ja fa temps que se que hauria d'anar al psicoleg pero no hi vaig mai perque treballo tot el dia i a mes li hauria de dir a la meva mare i em fa cosa dir-li, o be, dir-li que he quedat amb uns amics pero com que no quedo mai amb ningu tampoc s'ho creuria.
Algun consell per poder estar millor, tambe si coneixe-ho alguna bona psicologa per Girona perque hi pugui intentar anar a parlar.
Gracies
Laura Centellas

Hola, consultor!
Gràcies per escriure’ns!
Si creus que necessites anar al psicòleg, com més aviat ho facis millor! Et recomano que demanis hora al CAP per explicar la situació i que et derivin a psicologia o et puguin recomanar algú de la zona.
No cal explicar a ningú que vas al psicòleg, més endavant, quan ja hagis fet un treball personal, segurament et veuràs amb més forces d’explicar-ho, i segurament a la teva mare li agradaria saber que estàs malament i et voldria ajudar d’alguna forma.
Si creus que la teva mare es pot adonar que vas al psicòleg o pot sospitar, pots dir-li que t’has apuntat al gimnàs o a alguna extraescolar, o que un cop a la setmana plegaràs més tard de treballar. Ja ets major d’edat i pots prendre les teves decisions.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas