Noia que veig, noia a la que li tinc ganes
Bonesss,
Que bé que pugueu resoldre sempre els dubtes de tots els adolescents, gran feina!
Vaig a 2n d’ESO, tot i que això que t’explicare ara hem passa desde el curs passat. Tinc unes quantes i amigues i a part mes noies al curs i desde que vaig entrar a 1r d’ESO totes les veig súper atractives i no es que m’agradin però els hi veig molt bon cos (fins i tot les que no estan del tot desenvolupades). Cada setmana es com que hem fixo moltíssim amb una i fins i tot hem masturbo pensant amb elles o amb fotos d’elles i no se com parar.
Un altre dubte que tinc es com puc passar de ser amics a poder fer el amor amb una noia adolescent com jo? Que es fa el primer cop que tens relacions, primer ens despullem i després ens maturbem; començem fent-nos petons i acabo penetrant… Ja se que es una cosa que no es prepara i que simplement passa però m’agradaria tenir una idea per anar de menys a mes i fer-la disfrutar.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Estàs en plena pubertat i això significa que tens les hormones a mil per hora, per tant, és normal que sentis desig sexual per a moltes persones. No està malament que et masturbis pensant amb elles. Intenta que això no afecti en excés a la teva rutina habitual o a altres àrees de la teva vida i ja està. Si vols parar, intenta treballar l’atenció i focalitzar-te també en altres coses.
Cada persona és diferent, per tant, hauràs de buscar la forma de fer-li saber a alguna de les persones que t’agrada, que t’agradaria compartir-hi més espais o intimitat. D’igual forma cada relació és diferent, i no hi ha una forma concreta de tenir relacions sexuals. Primer, troba una persona que t’agradi i que a ella li agradis. Un cop aquí observa com avança i comuniqueu-vos en tot moment què és el que teniu ganes de fer. Hi ha molts tipus de pràctiques sexuals o eròtiques, des de ballar, acariciar-vos, sexe oral, petting fins a la penetració. No hi ha un ordre correcte, ni unes pràctiques obligatòries, experimenteu per trobar les que us agradin més. Si vols fer-la gaudir, el millor sempre és preguntar-li.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas