Relacions
A quina edat és més recomanable tenir una relació amorosa? Hi ha realment una edat on madurem tots?
Si el juny passat vaig demanar per sortir a una persona que no coneixia pràcticament gens (vaig ser força estúpid) I em va rebutjar, I a més després ha seguit anant malament i ara quasi que ni em mira, hi ha alguna manera d'acostar-mi i de que ens puguem conèixer més?
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
No, no hi ha cap edat específica per tenir una relació amorosa, tot i això, sí que és recurrent començar a sentir atracció cap a altra gent a partir de l’adolescència, però això no vol dir que s’hagi de començar cap relació amorosa, ni de bon tros.
Les relacions amoroses no són com comprar-se un cotxe o adoptar un animal de companyia, les relacions amoroses sorgeixen quan les dues parts tenen ganes de conèixer-se i senten atracció.
Pel que dius, aquesta persona ja t’ha rebutjat un cop, així que ja tens la seva resposta, de moment no li interessa començar cap relació amb tu, si aquesta persona es vol acostar, ja s’acostarà un dia o altre, no cal forçar res.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicòloga
La Laura Centellas