Una pregunta
Hola gràcies Per la feina que feu 🫶
Tinc varíes preguntes la primera Quan entro a la meva salud surt demanar cita amb la llevadora o consulta d’atencio sexual o reproductiva. Quina diferencia hi ha entre una i altere. Perquè serveix cada cosa
I después una altre pregunta es si dos personas son verges. Es podría Fer sense preservatiu sino hi ha its
Gracies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
La diferència és que en una demanes hora presencial amb la llavadora del teu metge de capçalera i a l’altre fas una consulta concreta sobre un tema relacionat amb la salut sexual i reproductiva.
També existeixen les Tardes Joves, una consulta confidencial i gratuïta per a joves fins a 24 anys que ofereix orientació, assessorament i atenció en temes relacionats amb mètodes anticonceptius, embaràs, ITS, conductes de risc, afectivitat, sexualitat o violència de gènere.
Si dues persones no han tingut mai relacions sexuals i no hi ha ITS no hi ha l’opció de contagi, tot i això, és important fer-se les proves de detecció de les ITS, ja que també es poden contagiar via sanguínia, sense haver mantingut mai relacions sexuals. Finalment, si una de les dues persones és una persona menstruant, hi ha el risc de tenir un embaràs, en el cas que es faci sense preservatiu.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas