Sexe
Bona tarda, fa uns mesos que surto amb un noi i tot va bé. Mantenim relacions sexuals i tot i que ho gaudeixo, no puc evitar pensar que ho gaudia més amb persones anteriors. Ell tracta de satisfer-me i em tracta amb cura, però sento que fem pocs preliminars en comparació a la meva antiga relació i que no arribo a gaudir tant la masturbació perquè té els dits més petits. No m'agrada tenir pensament de comparació, ja que soc conscient que no és igual amb cap persona i és veritat que encara estem experimentant en l'aspecte sexual, però em preocupa dir-li com fer-ho i que es ratlli per si jo no ho gaudeixo o perquè encara que sé que en aquestes situacions cal comunicació no vull tallar el rotllo (ja m'ha passat). Gràcies per tot.
Laura Centellas

Hola,
La sexualitat és diferent amb cada persona, però si a tu t’agrada gaudir del sexe d’una forma, sempre li pots compartir a la teva parella sexual com a tu t’agrada. Això no significa que ell ho faci malament, sinó que tu ho necessites diferent. El més important és que en pugueu parlar tranquil·lament. Prioritza el teu plaer.
Si et fa mandra tenir una conversa, perquè sents que talla el rotllo, ho podeu fer a través d’algun joc. Li pots proposar algun tipus de joc, com per exemple: escriviu moltes pràctiques sexuals diferents en paperets i els barregeu en un pot (des de massatges, sexe oral, llegir un llibre eròtic, tapar-se els ulls, utilitzar un gel, carícies al coll...), llavors aneu traient els paperets un per un i cada pràctica que surti heu de decidir si és una pràctica imprescindible per vosaltres en el sexe, si és una pràctica prescindible, però us excita, o si és una pràctica que no voleu fer (podeu modificar o canviar aquests ítems com vosaltres vulgueu). I col·loqueu els paperets en diferents pots, depèn de com els vulgueu utilitzar.
D’aquesta forma podreu parlar de quines pràctiques són imprescindibles per vosaltres en el sexe i podreu conèixer els gustos de cada un.
Esprem que us serveixi.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas