lios i exs
Hola!
Fa un any vaig començar a parlar amb un noi, pero em deia q ho havia deixat fa poc amb la ex i q no estava preparat encara per parlar amb una altra noia. Este any, un any més tard, ens vam liar de festa i vam venir a casa i tal, pero em continua dient q encara no ha superat a la ex i q no esta preparat encara. Que puc fer?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Crec que t’ha deixat bastant clar que ara mateix no és el seu moment per començar una relació, per tant tocarà esperar i tenir paciència.
D’altra banda, mentre esperes, ets lliure de conèixer gent i de fer el que vulguis amb la teva vida.
Quan ell estigui preparat ja t’ho dirà, és important que respectis els seus tempos ja que després d’una ruptura s’ha de passar un dol.
Pot ser que el moment que ell vulgui tenir una relació amb tu no arribi mai, però no passa res, també pot ser que durant l’espera coneguis a algú amb qui connectis de veritat i t’oblidis d’aquest noi.
El futur és incert i això és frustrant, però la vida és així constantment, així que el millor que podem fer és adaptar-nos a les situacions amb calma i tranquil·litat, sabent que passi el que passi, tot estarà bé i ens aportarà un aprenentatge.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicóloga sanitària
Segueix-me a insta per contingut relacionat amb psicologia: @estrelladp_psicologa
Gràcies per compartir-nos la teva situació, amb això tots aprenem :)
La Laura Centellas