Masturbació amb els pares a casa
Hola,
La meva qüestió es que tinc ganes de experimentar sexualment, jugar amb el meu cos, acariciar-me els testicles, experimentar amb el meu anus, però mai m'atreveixo perque sempre hi han els meus pares a casa i em fa cosa que em pillin mentre estic experimentat i si intento fer-ho no estic tranquil i relaxati m'acabo mastrubant rapid fins que em corro.
M'agradaria que em donessiu algun consell per poder experimentar amb el meu cos sense esta nervios per si em pillan els meus pares i poder estar relaxat i disfrutar mes del proces.
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
És molt important tenir un espai íntim i segur per poder experimentar sexualment, si no es disposa d’aquest espai sovint es fa més complicat poder estar còmode del tot. Intenta buscar moments que sàpigues que els teus pares no seran a casa durant una bona estona, per poder estar tranquil o en moments que saps que no entraran a la teva habitació, com a l’hora d’anar a dormir. Si mai trobes aquests moments, podríeu posar algunes normes de convivència amb els teus pares, com per exemple, que no entrin a la teva habitació sense avisar abans, o posar un baldó.
És important que el context sigui l’adequat per poder estar relaxat i tranquil. Un cop el tinguis, pots utilitzar la respiració per relaxar-te encara més i connectar simplement amb totes les sensacions del teu cos.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas