EM TORNAT A SER BFF PER ELLA PERO PER MI NO
Hola mira, ja fa molt temps però sóc la nena de problema amb amistats, ja fa un temps al desembre que ho vem arreglar tot i ara tenim molt bona relació i tot però el problema és que jo no sento el mateix que sentia Habans osigui que per mi després de tot el que va passar no és la mateixa amistat que tenia quan érem petites. I ara sempre que fa plans amb altre gent també vol que hi vagi, però clar jo ara ja sé com es en realitat i hem cau molt be i tot osigui estic molt contenta per haver-ho arreglat però tampoc li vull dir que jo ara ja no puc confiar amb ella ja que hem va dir coses inadequades i se com es realment llavors no sé què fer.
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Podeu ser amigues sense ser millors amigues.
No cal posar etiquetes, simplement us porteu bé i punto.
Quan faci plans que no et venen de gust, no hi vagis, no cal que posis excuses, simplement pots dir que no et vé de gust anar-hi.
No estàs obligada a dir-li que no confies 100% en ella, simplement sigues selectiva amb el que li dius i el que no.
No cal remoure merda, és normal que estiguis diferent que quan éreu petites, les amistats evolucionen i les persones també.
Me’n alegro que ho hagueu arreglat.
Centra’t en posar límits i no deixar que et trepitgi, això no és ser mala amiga, això és protegir-te i estimar-te.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga sanitària
Segueix-me a insta per contingut relacionat amb psicologia: @estrelladp_psicologa
Gràcies per compartir-nos la teva situació, amb això tots aprenem.
La Laura Centellas