Ejaculació precoç
Bones! Fa poc que estic coneixent un noi i la relació està anant molt bé. Estem molt còmodes i tot és molt natural i bonic. L'altre dia vam tenir sexe per primera vegada i ell estava molt nerviós, em va explicar que des de sempre ejacula molt ràpid (1 o 2 mins com a molt), i que això li genera moltes inseguretats a nivell sexual. Jo li vaig dir que no es preocupés i que es poden fer moltes altres coses a banda de la penetració, però veig que li costa prendre la iniciativa i fer passes endavant en aquest sentit. M'agradaria saber com el puc acompanyar en aquest procés com a parella. També em fa por que això deteriori la relació, ja que jo sóc una persona molt sexual i realment no sé si en aquest sentit podré tenir el que necessito.
Gràcies per l'ajuda!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Com a parella és molt important el que fas que és comprendre’l i no pressionar-lo. Si a ell és un tema que li preocupa i vol fer-hi alguna cosa, pot demanar ajuda professional o llegir sobre el tema, per tal de trobar solucions a aquest malestar. L’ejaculació precoç sol ser causada per ansietat i inseguretats en l’àmbit sexual, per tant, si prové d’aquí, té solució. Tot i això, s'ha de descartar que no hi hagi algun problema més físic.
A partir d’aquí, com a parella és important que cadascú sàpiga què necessita individualment en l'àmbit sexual, per poder-li comunicar a l’altre i trobar un punt mig on els dos estigueu còmodes i us pugueu donar plaer mutu. Si no arribeu a un acord mutu, haureu de buscar altres possibles solucions. Parlar-ne de forma oberta, sincera i respectuosa és la millor forma d’entendre-us, tenint en compte el que necessita cada un per obtenir plaer.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas