tinc novio i no se que fer
holaaa, gracies per la vostra feina sou uns/unes cracks!!!!!
bueno, tinc novio des de fa 8 mesos i crec que algo esta malament, ja no em diu que me estima ni vol quedar amb mi. He arribat a pensar que em fica les banyes pero sempre esta amb el seu amic Samuel i sospito que fan coses.
he parlat amb ell i m'ho nega tot pero tampoc el vull deixar perque no es cert que estigui amb una altre persona, en aquest cas el seu millo amic
si us plau, podrieu donarme consells per parlar amb ell sense que sigui molt toxic i puguem arribar a una conclusio? l'estimo moltissim pero potser ell em veu com una aamiga
gracies pel vostre temps <3
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Parlar les coses, perquè estàs malament no és tòxic és NECESSARI. Les relacions sanes són aquelles que les persones implicades en la relació confien en l’altre per dir-se sincerament i de forma respectuosa el que senten i el que necessiten, així que si estàs malament o hi ha alguna cosa que et preocupa és important que et prioritzis i ho facis saber a la teva parella.
Pensa primer quines són les situacions que et fan estar malament i de cada situació reflexiona en com et fan sentir i què necessitaries que fos diferent perquè tu poguessis sentir-te millor. Un cop ho tinguis li pots explicar a la teva parella i ell et pot respondre com se sent en aquestes situacions i si et pot donar això que tu necessites o no. Podeu buscar acords que us facin sentir còmodes i a gust als dos.
Si pel motiu que sigui no trobeu aquests acords, i el que necessiteu un de l’altre no us ho podeu donar, haureu de prendre una decisió de cap on voleu que vagi la vostra relació. És dur trencar amb algú que t’estimes, però més dur és seguir amb una persona que no et dona allò que necessites i et mereixes.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas