molt confusa
Hola!
tinc 16 anys i soc bisexual (diria jo) desde fa uns mesos que m'agrada una noia que té 2 anys mes que jo i coincidim a extraescolars, per tant nomes la veig 2 cops a la setmana. Em vaig començar a interessar perque notava que ella em mirava molt. Durant les classes anem creuant mirades o tenim petit contacte fisic. Però un dia, que estavem parlant em va dir que tenia nòvio. Em vaig quedar de pedra, i em sentia fatal. Igualment, he vist que té una llista d'spotify (si, soc una stalker osesionada) on hi ha una cançó amb el meu nom i també cançons de genere lesbic. Sé que m'estic montant una pel·lícula gegant, i m'estic il·lusionant moltissim, com sempre, però nosé perquè hi ha algo que em diu que potser li agrado o algo. Però tinc un lio inmens al cap i nose que fer, perque tardaré moltissim en deixar de sentir res per ella. Com veieu la situació? Que faig?
Moltissimes gràcies per tot el que feu, realment ajudeu molt!!!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Doncs si t’agrada, t’agrada, i no passa res!
Ens pot agradar gent que té parella i també gent que té una orientació sexual diferent a la nostra.
Mai se sap què pot passar, no sabem si li agrades o no, no sabem si és bisexual o no.
Com sempre dic, només obtindrem resposta a aquestes preguntes si li demanem a la persona en qüestió.
Ara bé, entenc que et faci vergonya preguntar-li, però si realment t’agrada i vols seguir tenint contacte amb ella, pots intentar acostar-te a poc a poc; parla amb ella, explica-li coses sobre tu, demana-li coses sobre la seva vida, forja una amistat i a poc a poc aniràs veient més quines són les seves intencions.
Espero haver-te ajudat!
Estrella Dorca – Psicòloga sanitària
Segueix-me a insta per contingut relacionat amb psicologia: @estrelladp_psicologa
Gràcies per compartir-nos la teva situació, amb això tots aprenem.
La Laura Centellas