No sé que fer, tinc una inquietud.
Fa poc més d'un any que al gland del penis tinc unes taques blanques que sobresurten i per molt que les intenti treure amb els dits no puc, ho vaig provar amb unes tisoretes i vaig poder eliminar-ho bastat. Això ho he fet dues vegades i per sort no m'he fet mal. He investigat el que he pogut, i tinc clar que és una infecció d'alguna cosa i el que em concorda més és que són berrugues. No he tingut mai relacions sexuals, pot ser que sigui per alguna reacció per algun sabó. No sé el que pot ser i com que en fer la revisió dels 14 anys no em van revisar el genital no van veure res; em van fer una pregunta, si em baixava el prepuci, vaig dir que sí, però vaig mentir perquè hi havia els meus dos germans davant i el meu pare també i em feia cosa.
Amb la meva mare que tinc confiança m'agradaria dir-li, a vegades m'he sentit prou segur, però per diferents dificultats que van tirant cap al consultori de psicologia (el meu pare l'ha enganyat amb alguns homes i jo l'he vist que mira pornografia gai, els meus dos germans no ho saben i la meva mare ja té clar que quan pugui es divorciarà, perquè a part quan érem més petits va fer algun comentari ofensiu cap a els meus germans i a mi, a mi perquè peso més del compte, però estic content amb mi mateix i amb el meu cos) i que ella té problemes de tiroides, no vull que tingui més coses al cap.
M'agradaria anar a un uròleg perquè em dones un tractament, però no sé com fer-ho. Que em podeu recomanar. També he pensat a parlar amb la metge de l'escola, però la meva mare és la secretaria i si li dic al tutor potser li preguntaria alguna cosa, i fins al moment en què m'hagi de prendre algun medicament, s'hagi d'operar o l'uròleg li hagi de dir no vull que se sàpiga.
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques, tal com dius tu, és molt probable que tinguis una infecció i és important que vagis el metge de seguida, per tal de començar el tractament i que no empitjorin els símptomes. També és important que no busquis solucions pel teu compte i demanis ajuda professional.
Pel que expliques a nivell familiar, entenem que la situació és complicada i complexa, però com a fill no t’has de fer responsable d’això. Si sents confiança amb la teva mare per explicar-li, aprofita-ho i així podeu anar junts al metge de capçalera. És important que els pares es responsabilitzin i es facin càrrec dels seus fills mentre siguin menors d’edat.
Entenem que no la vulguis preocupar, però la gestió és molt petita: simplement heu de trucar al CAP per demanar hora i anar-hi el dia que us citin. És important que no ho deixis passar més dies, perquè és la teva salut!
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas