molt confosa
Hola, volia parlar d'un tema que em preocupa des de fa uns dies.
Jo tinc una millor amiga des dels 3 anys, però hi havia una noia que sempre es vènia amb nosaltres. Aquesta noia sempre em volia que anés de tots costats i quan va venir pandèmia ens distanciem del tot i quedem la meva millor amiga i jo. Vam ser a classes distintes i ella no va voler mantenir contacte amb nosaltres en cap moment, fins enguany que hem tornat a coincidir en classe. Ara ella fa el que feia quan érem unes nenes i com he tingut més problemes d'amistats ho vaig parlar amb la meva millor amiga i li vaig dir com em sentia. La veritat, esperava que es distanciés d'ella o que parléssim les tres, però en comptes d'això sembla que s'està acostant més a ella. No sé si tornar a esmentar-li aquest tema per si pensa que soc molt pesada o si simplement me l'estic imaginant.
Si em podeu donar uns consells estaria molt agraïda. Gràcies!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Si no h he entès malament, sembla que la teva “antiga amiga” no era una amistat saludable per a tu, que et feia anar d’un cantó a l’altre i això no t’agradava.
Ara va a la mateixa classe que tu i la teva millor amiga i tu no hi vols tenir contacte però la teva amiga si.
Si la teva amiga ja sap el que penses no cal que li repeteixis, però si és un tema que t’afecta molt en podeu parlar, no li pots dir amb qui pot anar i qui no, ja que ella és lliure, però si que li pots explicar que no la vols perdre i que et fa por la seva relació amb l’altre noia.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
Instagram: @estrelladp_psicologa
La Laura Centellas