Odio com sóc com em veig i tot el que faig
Odio tot de mi absolutament tot i no estic gens ve en menys de 2 setmanes lo pitjor que em podria haver pasat m'ha pasat duplicat aixi que ara mateix estic com el puto cul la meva parella porta dies dient que demani ajuda pero no vull si ja ho se sóc subnormal i estic malament per que jo no vull demanar ajuda a un profecional pero es que no vull no em dona la gana tornar allà no vull i no ho entén i després no entén per que m'enfado amb ell quan em torna a dir el mateix en comptes de entendrem en comptes de intentar ajudar-me es rendeix i em diu que demani ajuda quan ja ho sap tot i per moltes vegades que li digui acaba sempre igual ja se que no puc estar així ja se que no puc ser aixi pero us penseu que ho faig per que m'agrada estar cada dia plorant sense dormir pos la veritat ns quina mena de persona es aixo no se canviar-ho i no es per que no ho intenti porto desde 1 de la eso i faig 2 de batxi aixi que no es que no ho hagui intentat es que per un pas que faig endavant hi torno 5 derrera i ja me cansat no aguanto mes me intentat m@ta com a 4 vegades en 2 mesos i no ho he fet no per que no vulgui per que no he pogut i després de intentar-ho he acabat desmaiada al terra després de plorar aixi que ja no aguanto mes odio tot de mi i tot el que faig però no ho sé canviar.
Ajuda sisplau no vull anar a cap psicòleg que puc fer
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Primer de tot, una abraçada molt forta, es nota en la intensitat de les teves paraules que ho estàs passant realment malament.
Pel que dius, aquí hi ha un risc de suïcidi molt alt i per tant és important que hi posis remei ara mateix, així que et passo diferents contactes perquè tu puguis decidir quina acció fer:
• 061 Salut Respon – Atenció 24h amb psicòlegs i metges.
• Telèfon de l’Esperança – T’escolten i t’acompanyen: 717 003 717
• WhatsApp joves: 623 30 04 55 (Associació ACPS)
D’altra banda, quin és el problema d’anar al psicòleg? Perquè et negues rotundament a anar-hi?
Si anteriorment has anat al psicòleg i no t’ha agradat, deixa’m dir-te que tots els psicòlegs són diferents i que potser amb alguns connectaràs més i amb altres no tant.
És molt important que parlis amb la teva família i demaneu cita urgent, ja sigui amb el cap o amb un psicòleg privat (online o presencial).
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
Instagram: @estrelladp_psicologa
La Laura Centellas