No ho aconsegueixo
Holaaa, primer gràcies per la feina que feu.
És que fa un parell d'anys vaig conèixer un noi que em va agradar i arribo un punt que semblava parella.
Deixem de parlar un temps i de cop tenia núvia em deixo de parlar i tot, m'ignora del tot.
Fa molts mesos que fins i tot et diria que arribo a l'any que no m'ho trec del cap, no aconsegueixo fixar-me en qualsevol altre noi, crec que també és perquè tinc por de tornar-ho a passar malament.
No sé si és normal o obsessió.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
El que dius és completament comprensible, és normal tenir por després d’haver passat per una situació com la que expliques.
A vegades tenim relacions que ens marquen i que fan que creguem que mai més ens podrem enamorar, però no és així. Penses això perquè estàs passant per un dol, i un dol porta temps i paciència, i sobretot és important sentir les emocions, des de la ràbia fins a la tristesa.
És important que facis coses que et facin sentir bé, busca algun “hobbie” i queda amb els amics, surt al món i gaudeix. No t’oblidis però, que dins teu també hi ha una part trista i que té por i que potser necessita plorar o reflexionar.
El dolor acabarà passant, estàs en el procés de dol i com diu el nom, és DOLORÓS.
Tot i que tenir emocions doloroses durant el dol és completament normal i sa, si veus que passen els anys i el dolor segueix, sempre et pots plantejar anar a teràpia.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
Instagram: @estrelladp_psicologa
La Laura Centellas