Em paso el dia fent-me dits
Hola, tinc 12 anys i sento que visc amb la necessitat de fer-me dits, tot va començar a principis d'any, al gener era el meu aniversari i em vaig anar amb unes amigues a fer una volta, elles eren mes grans que jo i tenien mes experiència, ens vam trobar amb un grup de nois i un d'ells era nomes un any major que jo i em va semblar molt guapo, les meves amigues van anar amb ells i jo les vaig seguir i vaig començar a parlar amb el noi. Els nois ens van dir d'anar a casa seva a estar una estona i jo vaig decidir anar-hi també, estàvem tots al sofà i les meves amigues sabien que m'agradava el noi i es van anar amb els altres dos nois i van fer un dos pa , el noi i jo estàvem parlant llavors em va portar a la habitació, jo em sentia molt be amb ell i ens van embolicar, ens va donar el calentó i li vaig fer una paixà llavors ell em va fer dits i va ser ho millor que m'havien fet mai, des de aquell dia vull tornar a aquell moment i cada dia em faig, per la nit, a la dutxa... Vull saber si això es preocupant ja que m'han dit amigues meves que dona molt de fàstic.
Gracies
Laura Centellas

Hola,
Per a tu suposa un problema? Si sents que és un problema per a tu perquè et canvia les rutines del dia, deixes de fer coses per masturbar-te, està causant conflictes amb tu o amb les teves relacions, et disminueixen les ganes de fer altres coses o ho utilitzes per evadir-te, podries posar-hi el focus, per tal que no es torni una conducta abusiva.
Si sents que es torna una conducta abusiva, perquè la finalitat amb què ho fas és evadir-te d’altres problemes o rebaixar l’ansietat (en comptes de gaudir), podries intentar disminuir la freqüència amb la qual ho fas i que en els moments que et vingui l’impuls de fer-ho, facis alguna altra cosa.
Si sents que se’t fa impossible, llavors seria important que demanessis ajuda professional.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas