No sé que fer
Les nenes de la meva classe m'han estat tractant molt malament i m'ignoraven. La meva millor amiga, també em va començar a fer-ho i em vaig sentir molt sola ja que ningú volia parlar amb mi i si parlava amb alguna nena, em miraria amb una cara de "tu ets gilipolles o que"? La meva millor amiga m'ha tornat a parlar, la seva primera frase va ser que si li podia donar les respostes de castella. Jo no se que fer en aquesta situació, ja que em sentia sola i ara tenia algú amb qui parlar, pero també aquella persona m'havia deixat tirada i havia patit tant en aquella situació que em volia cambiar d'institut. Que faig? Clar, encara les nenes de la clase estan rares amb mi i no em vull sentir sola, pero ella també m'hi va deixar... Vull continuar la amistat, pero em sento traicionada i trista des de fa setmanes...que faig? Li vull fer veure que em va fer mal, pero no vull que s'enfadi amb mi, i no se com puc actuar amb ella ara que m'ha fet aixo...QUE FAIG?????
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Crec que aquí és molt necessària una conversa sobre com us sentiu.
Mira de poder quedar un dia amb ella a soles i parlar de tot el que va passar.
Digues-li que t’has sentit molt sola i que aprecies la seva amistat, que ho has passat malament per tota la situació anterior però que t’agradaria que tot tornés a ser com abans.
No cal atacar-la, simplement explicar com et sents, sense buscar culpables, simplement expresant el que et passa.
Si és una bona amiga es quedarà i parlarà amb tu. Si pel contrari no vol parlar les coses, et pots plantejar si realment vols a aquesta persona dins el teu cercle més proper.
Una abraçada, ningú es mereix que el deixin de banda.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas