Pensaments
Holaa!! Primer de tot moltíssimes gràcies per tot el que feu, sou increíbles!!
Us explico, ara tinc 15 anys i des dels 12 que em van detectar un tca, depressió i ansietat. Clarament des del principi de tot vaig al psicòleg i això mha ajudat sempre. Simplement volia dir-vos que tot estava anant perfecte i estava últimament super bé fins que laltre dia, la meva amiga, va fer una foto a una piscina on sortia jo. Sortia amb bikini i 3 segons més tard vaig començar a plorar. Veia malament el meu aspecte físic un altre cop però només les cuixes (cosa que mai mhavia desagradat i ara mho veia hiper gros). Be, simplement era això, que sem fa raro que ara em torni a veure molt malament i apart, una part que abans m’era igual.
Moltes gràciess!!!
Laura Centellas

Primer de tot, moltes gràcies per escriure’ns i les teves paraules cap a la nostra feina.
És molt important el que expliques. Fa molt de temps que treballes per estar millor, i això té moltíssim valor. De vegades et pots trobar amb situacions inesperades com la que comentes, que et remogui i potser et pot recordar alguna etapa complicada que has viscut. No obstant això, no vol dir que estiguis retrocedint ni que s’hagi perdut el que has aconseguit durant aquest temps per estar millor. Forma part del procés.
Amb els anys el cos canvia, i també ho fa com el veiem. A vegades ens pot sorprendre que una part que abans no ens preocupava ara ens generi dubtes o inseguretat. Això passa molt més sovint del que sembla, i té a veure amb la pressió que la societat exerceix sobre els nostres cossos, dient-nos constantment l’aparença "que hauríem de tenir".
És important que puguis parlar amb algú de confiança sobre aquests sentiments (com per exemple persones de la família o amistats), ja que pot ajudar-te molt. Aturar-te a escoltar pensaments i emocions com les que ens has explicat, ja forma part de cuidar-se. Continua fent-ho com ho has fet fins ara, i dona’t permís per tenir moments així.
Una abraçada molt gran, i gràcies per confiar en nosaltres i recorda que sempre ens pots escriure si necessites qualsevol cosa. Et convidem també a seguir-nos al perfil d'Instagram: @estimatbe. Una abraçada molt gran!
La Laura Centellas