M'agrada l'ex d'una amiga...
M'agrada molt l'ex d'una amiga, i estic molt confosa perquè de vegades sento que em dóna senyals que també li agrado, però altres vegades sembla que no vol res amb mi. Què puc fer per entendre millor les meves emocions i actuar d'una manera que no em faci mal ni a mi ni a ningú més? tot això m'està tornant boja i gràcies per la feina que feu pels joves.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Dius que t’agradaria entendre més les teves emocions, escolta’t, escriu i expressa’t.
Tot i això, en aquesta consulta has dit clarament que t’agrada molt, així que ja sabem una mica cap a on van els teus sentiments.
És normal que et faci por començar una relació romàntica amb l’ex d’una amiga, ja que no vols perdre a aquesta amiga ni tampoc li vols fer mal.
Què sent la teva amiga pel seu ex? Encara està enamorada? Ja l’ha superat?
Si veus que ja l’ha superat podries parlar amb ella i dir-li que el seu ex t’atrau, avia’m com reacciona i què fa.
Per altra banda, vols saber si li agrades a aquest noi? Continua apropant-te, parla amb ell, intenta esbrinar signes d’atracció. Com sempre dic, si no pots aguantar la incertesa que comporta el flirteig o el “lligar” (que és molt emocionant), pregunta-li directament.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
Insta: @estrelladp_psicologa
La Laura Centellas