DUBTES MASTURBACIÓ FEMENINA
Hola, bon dia,
tinc 14 anys i ja fa temps que em masturbo, ho faig amb un peluix ja que ho he provat algun cop amb les mans però no noto res, si em puguéssiu ajudar amb això també, estaria molt agraïda.
Em poso el peluix entre les cames i llavors m'estiro al llit i em començo a moure amb cercles fins que arribo a l'orgasme. Normalment tot va bé, el que passa es que de vegades quan em començo a moure em fa una mica de mal la vulva, sento com petites agulles i no puc continuar...
L'altra cosa es que evidentment tinc aquest peluix una mica tacat, sé que no es bo no netejar-lo, però com ho faig? Ja que aquest peluix el tinc amagat i no vull que els meus pares ho sapiguen...
Moltes gràcies per respondre'm!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
En primer lloc, existeixen diferents formes de masturbar-te, ja sigui utilitzant les mans i els dits tocant a diferents parts del cos i dels genitals, canviant la pressió, els moviments i la postura o fent servir altres suports, com l'aigua, algun coixí, vibrador... Explora diferents formes per trobar aquelles que t’agradin més. Com per exemple si sents que et dona plaer fer moviments de malucs sobre algun objecte tou, pots provar d’acariciar-te diferents parts del cos, alhora.
Observa si aquest malestar a la vulva pot ser degut a un excés de pressió o a un excés de tensió. És important poder contraure i relaxar el sòl pelvià. Si et fa dolor és important que paris i no forcis més al cos. Si sents que aquest dolor persisteix en el temps, t’aconsellaríem anar a una fitoterapeuta de sòl pelvià per buscar les causes físiques d’aquest dolor.
I, en últim lloc, és molt important mantenir una bona higiene genital. Per tant, t’aconsellaríem que qualsevol suport que utilitzis per masturbar-te t’asseguris que estigui net i que quan l’hagis acabat de fer servir el tornis a netejar bé.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas