Vida social
Em costa molt parlar amb gent que no conec i m'agradaria trobar alguna persona per a poder conviure, però no soc capaç de poder-ho aconseguir pel meu propi compte, ja ho he intentat però no ha funcionat
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
Entenc que el que demanes és com pots trobar a algú per compartir pis?
Si aquesta és la consulta; posa’t en contacte amb la universitat per veure si tenen opcions de pisos compartits, visita pàgines d’estudiants o parla amb amics perquè facin córrer la veu a altres amics que busquin pis.
Pel que fa a l’altre punt, si et fa cosa parlar amb gent que no coneixes, la clau està en practicar i practicar. Quan tinguis una ocasió social on hi hagi persones desconegudes (per exemple una barbacoa amb amics teus i més gent) mira si t’agradaria conèixer a alguna de les persones presents, presenta’t i simplement fes preguntes per saber de la seva vida: com es diuen, de que treballen, que estudien, on viuen, etc. és la manera més fàcil de començar una conversa.
Espero haver-te ajudat :)
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
Insta: @estrelladp_psicologa
La Laura Centellas