Masturbació
Hola
Primer de tot, gracies per tot el que feu i el vostre esforç per resoldre tots els dubtes.
M'agradaria saber quines maneres de masturbar-se poden fer les noies.
I que vol dir orgasme
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
T’adjuntem un vídeo amb 5 consells per estimular la vulva que et poden servir per a la masturbació:
XD3z3iUrSp0
A més, hi ha infinites combinacions i formes de masturbar-se, ja que pots fer-ho amb diferents suports (mans, dutxa, joguet sexual...), en diferents postures i llocs i canviant els moviments, la pressió, als llocs on estimular…
L’orgasme és l’alliberament fisiològic de la tensió mental i muscular que s’ha creat durant l’excitació. L’orgasme és la fase de màxim plaer que dura només uns segons en què els batecs del cor i el ritme de la respiració s’acceleren i augmenta la pressió sanguínia. Les carícies a la vagina i al clítoris poden facilitar l’orgasme. El clítoris és especialment sensible als estímuls, i per això cal fer-los amb molta delicadesa. Els jocs sexuals també poden ajudar a tenir un orgasme.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas