No m'entenc, que significa?
Holaaa i gràcies per la vostra feina.
Fa uns mesos que tinc una cosa donant-me voltes al cap. A mi m'agraden els nois tant físicament, per tenir-los com a parella i com per tenir relacions sexuals. Però fa uns mesos he notat que en les noies em fixo força si m'agrada físicament i que algunes m'exciten i crec que no m'importaria tenir relacions amb una. Però és que no m'atreuen les noies per tenir-la de parella, no és que em negui perquè no m'importaria que m'agradessin les noies però no m'agraden ni m'atreuen d'una altra manera que no sigui sexualment.
És normal??? Què significa?? Jo tinc clar que no m'agraden com a parella perquè ho he intentat.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
La diversitat sexual és immensa i per aquest motiu no hi ha una forma de relacionar-se que sigui la normal o la correcta. Per tant, sigui el que sigui el que sents, està bé i és vàlid.
El que expliques podria entrar dins de la definició de bisexualitat. La bisexualitat és la capacitat de sentir una atracció eròtica afectiva per persones d’un gènere diferent del seu i del seu mateix gènere, així com la capacitat de mantenir relacions íntimes i sexuals amb elles. Això no implica que sigui amb la mateixa intensitat, al mateix temps, de la mateixa manera, ni que senti atracció per totes les persones del seu mateix gènere o de l’altre.
Per tant, el fet de sentir atracció sexual pels dos gèneres, però només voler mantenir relacions afectives amb un dels dos gèneres, entraria dins la definició de bisexualitat, perquè tal com explica la definició la intensitat i la manera amb què ho vius amb cada gènere pot ser diferent.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas