Crec que m'esta agradant el meu amic
Hola! fa unes dues setmanes vaig començar un embolic amb un amic. Tot va començar per Sant Jordi, quan em va robar un petó que em va deixar completament descol·locada. En aquell moment vam dir que no tornaria a passar, sobretot perquè jo estic en una etapa on no vull res seriós: la meva última relació (que va acabar a l’agost) em va fer molt mal i volia estar sola durant un temps per recuperar-me.
Però després d’una quedada amb amics, em va acompanyar a la parada de la L5 i ens vam quedar una estona mirant la Sagrada Família. Allà, em va abraçar per darrere i em va començar a besar. Jo em vaig deixar portar, i des d’aleshores ha anat passant el mateix cada vegada que ens veiem. Hem quedat tres vegades més: una per fer un passeig, una altra sols a casa seva i l’última, a la platja amb un amic en comú.
Crec que començo a sentir coses per ell, però tinc la sensació que ell només busca embolicar-se i poca cosa més. No sé què fer ni com gestionar-ho.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Sembla que els dos esteu molt còmodes junts i que us agradeu, però d’altra banda tu no confies del tot en les seves intencions.
Perquè creus que ell només vol embolicar-se? Què t’ho fa pensar? T’ha donat senyals clares d’això?
Si no saps una cosa del cert i tens ganes de saber la resposta, el millor és preguntar-li què busca amb tot això.
D’altra banda, també és un treball de creixement personal important, el fet de deixar-se portar en les relacions. Si estàs bé i t’il·lusiona, gaudeix d’aquest moment i intenta fluir amb tot el que està passant.
Tot i això, entenc que a vegades necessitem saber les intencions de l’altre persona per no fer-nos “il·lusions”.
Així que a comunicar-se i a fluir 
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas