🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️
Fa uns quants mesos que estic quedant amb un noi i ara sembla que va més enserio i que acabarem sent novios. És el germà de la meva millor amiga i ella ja ho ha acceptat però el meu germà i ell també són amics i ns si li fara gaire gràcia. A més a més els meus pares no tenen una bona imatge d’ell. Que hauria de fer?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Me’n alegro que hagis conegut a una persona amb la qual teniu un vincle especial.
Primer de tot, quina imatge tens tu d’ell? Perquè els teus pares tenen una mala imatge d’ell? Creus que pot ser una mala influència per tu o penses que et pot aportar coses positives?
És la teva vida i al final ets tu la que decideixes amb qui et relaciones i qui no.
Si et fa feliç, et tracta bé, teniu una bona connexió i us estimeu, suposo que tens ganes de lluitar perquè això continuï.
A vegades no farem el que a l’altre gent li agradaria que féssim, però al final, només tu saps si aquest noi és bo per tu o no.
Fes-te la pregunta i respon de manera sincera.
A els teus pares no els hi agrada per un motiu real o per suposicions que fan ells?
A tu perquè t’agrada?
Què et pot aportar ell a la teva vida?
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas