Una amiga meva s'ha liat amb el que m'agrada.
Avui una amiga meva m'ha dit que s'ha liat amb el noi que m'agrada des de fa 1 any. Ella i jo vam començar a tenir confiança ara farà uns 4 mesos, però fins fa 1 mes no li vaig explicar tota la història amb aquest noi. Fa dues setmanes vam sortir de festa i ens vam trobar a aquest noi. Ella em va ajudar a parlar-li, ja que resulta que jo a ell també li agradava. La meva amiga m'ha dit que se sent fatal, que no sap perquè ho ha fet ja que li agrada un altre noi, no el que m'agrada a mi. Em sento dessebuda i traïda, però no sé com comportar-me d'aquí en endavant amb ella.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
A vegades poden passar aquestes coses i fa mal. Per sort, la teva amiga t’ho ha explicat i t’ha demanat perdó, això al final és un acte molt noble que demostra que té empatia i que t’aprecia com a amiga. A vegades les persones fan coses de manera irracional i llavors se’n penedeixen, de “cagades” en fem tots, l’important és reconèixer-ho i abaixar el cap quan toca fer-ho.
Igualment, fa molta ràbia que una amiga es lii amb el que t’agrada (i a més que ella sàpiga que t’agrada i a ella no li agrada).
Serà difícil tornar a confiar en ella al 100%, però no impossible, pren-te el teu temps, digues-li que si estàs rara és per això que ha passat, però que igualment li agraeixes molt que t’ho hagi explicat. D’altra banda, t’animo a parlar amb el noi, ja que saps que li agrades, això posa les coses una mica més fàcils.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas