felació
Hola, ja fa tres mesos que surto amb la meva primera parella. Ell varies vagades ja m'ha fet sexe oral i jo també li voldria fer. Però no tinc experiència ninguna i no se ni per on començar. S'han de remenar també els testicles? i si no m'i cap a la boca? Tinc molta por i m fa molta vergonya, m'agradaria que em pogessiu donar alguns consells.
Moltes gracies!
Laura Centellas

Hola,
No hi ha una forma concreta de fer una fel·lació. Per començar, el més important és que tu tinguis ganes de fer-ne una i la teva parella sexual de rebre-la. A partir d’aquí, pots experimentar diferents moviments, amb diferents intensitats i postures.
En el sexe és important no tenir pressa i deixar-se temps per sentir i per estimular a poc a poc. Si tens dubtes de si a l’altra persona li està agradant, sempre li pots preguntar si li agrada o si vol alguna cosa diferent. Parlar-ne amb la teva parella sexual també pot ser una pràctica molt eròtica.
La fel·lació no consisteix únicament a posar-se el penis sencer dins de la boca i moure’t endavant i endarrere. Per tant, si no t’hi cap a la boca, no hi ha cap problema, perquè pots jugar amb la llengua, amb les mans, amb els testicles o amb diferents parts del cos… i anar trobant la forma que gaudiu més els dos.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas