a quina edad es recomendapla fero per primer cop
El meu novio i jo volem fer-ho per primer cop, pero no sabem si som molt petits.
Gracies.
Laura Centellas

Hola,
No hi ha una edat correcta per tenir relacions sexuals, però sí que és important que hi hagi consentiment en tot moment per ambdues parts, que l’edat o l’experiència vital entre les persones implicades no sigui molt diferent i que es tingui accés a tota la informació i els serveis necessaris per utilitzar els mètodes anticonceptius de salut sexual i reproductiva que es considerin. Ja que el consentiment sexual a Espanya és de mínim 16 anys, però si la relació és consentida i l’edat o grau de desenvolupament o maduresa de les persones implicades és similar no hi ha cap repercussió penal.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas