Sexualitzacio noies
Bones,
1. La meva qüestió es que ara que be el bon temps les noies van amb top com es normal perque fa calor, doncs jo quan vaig pel carre i em trobo a noies que van em top em poso super hot quan els hi veig el coll, les espatlles, les tetes i l'abdomen (o sigui desde el coll fins la cintura) nomes penso en com seria enrollar-me amb elles i tocar-li les tetes i aquestes coses.
2. Un altre pensament es quan les noies van sense sostenidros i se'ls i marquen els mugrons, tambe em posa molt hot i penso que son unes guarres i tinc ganes jugar amb els seus mugrons.
3. I Un altre pensament que tinc es que les noies tambe a l'estiu porten pantalons d'aquests fins perque fa calor i n'hi ha que es transparenten i es veu la roba interior que porten, i si veig que porten tanga em poso molt hot i em venen ganes de enrollar-me amb i follar amb elles.
Agrairia que em diguessiu com ho puc fer per no tenir aquests pensaments perque se que les noies no tenen cap culpa de portar la roba que vulguin i que el problema el tinc jo que sexualitz-ho a les noies. Com ho puc fer per no tenir aquests pensaments?
Laura Centellas

Hola,
És important canviar el focus per fer-te responsable de la teva mirada, ja que no té tant a veure en com van vestides les noies, sinó amb quina mirada les veus tu.
És normal sentir atracció per persones, però si sents que sempre et passa i això et limita en certs aspectes de la teva vida, és important que puguis començar a buscar solucions, tal com estàs fent, per poder-te sentir més lliure per decidir on posar el focus i veure’ho tot amb més perspectiva.
Podries començar, expressant i verbalitzant això que sents amb els teus amics i amigues, per donar-li la importància que té per a tu. A vegades quan reprimim molt una part nostre, l’únic que fem és donar-li més força perquè creixi dins nostre. Per tant, si això et passa i cada vegada va amb augment, doncs dona-li la importància que sents que té per a tu, i comenta-ho i comparteix-ho quan et passi amb les teves persones de confiança per començar-ho a fer visible.
També, pots començar a llegir sobre temes relacionats per entendre’t millor o apuntar-te a tallers o a xerrades sobre educació sexual o sexualització de la dona, des d’una perspectiva interseccional i feminista. I en última instància, si és un tema que et preocupa molt podries iniciar un procés amb alguna terapeuta o sexòloga que et pogués acompanyar.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas