Lubricant
Bones,
Tinc alguns dubtes sobre els lubricants ja que en vull fer servir per la masturbacio anal.
1. A on s'han de conservar els lubricants? I en quines temperatures s'han de conservar?
2. Un cop s'ha fet servir i a una data de caducitat o es pot fer servir al cap de molt de temps?
3. Despres de fer servir el lubricant com s'ha de netejar el cul? S'ha de pasar aigua i sabo?
4. I si despres de fer-lo servir no el netejo pasa alguna cosa o no?
Gràcie per tot el que feu.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Per la masturbació anal els lubricants recomanats són els de silicona, ja que l’anus no lubrica de forma natural i és important que pugui lliscar prou per no provocar fissures o talls. Els lubricants es poden comprar a la farmàcia o als sex-shops. Des d’aquí et recomanem que quan vagis a comprar-los preguntis tota aquesta informació a les professionals de la botiga, perquè segurament les condicions dependran del tipus de producte que acabis comprant. Elles et podran orientar i assessorar.
Sempre és millor tenir una bona higiene de les zones íntimes per prevenir al màxim les possibles infeccions, per tant, el més aconsellable és que et netegis bé amb aigua i sabó per tal de no deixar restes de lubricant i assegurar-te que estàs ben net. Tot i això, si no et netegessis just després d’utilitzar-lo, en principi no hauria de passar res greu.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas