Mastubació i mirall
Bones,
La meva consulta es que per internet he vist que hi ha gent que te sexe davant del mirall. Jo no se si jo em masturbo davant del mirall disfrutaria fent-ho, ja que no m'agrada el meu cos i quan em miro al mirall no m'agrado com em veig i no se si quan em posi hot i em posi davant d'un mirall per masturbar-me no se si al veure'm al mirall ja no tindria ganes de masturbar-me.
Com puc fer masturbar-me davant del mirall i que sigui una bona experiencia? I que se suposa que he de sentir quan em masturbo davant del mirall?
Gràcies per tot el que feu
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Si no ho has provat mai i sents curiositat per provar-ho, pots fer-ho i així surts de dubtes i veus si t’agrada o no, i si no t’agrada pots observar per a quins motius és i posar-hi el focus si tens ganes de buscar-hi solucions.
Masturbar-se davant del mirall és una experiència com una altra i cada persona ho sentirà diferent. Hi haurà a qui li agradarà i a qui no. Ets lliure de fer aquesta pràctica o no. Si no t’agrada o no et fa sentir bé no cal que et forcis.
L’altre tema important és l’autoimatge que tens de tu mateix quan et mires el mirall. Si és un tema que et preocupa i et limita pots començar a treballar l’autoestima i la seguretat amb tu mateix. Aquí al consultori tenim un altre apartat d’autoestima i imatge corporal, que si tens algun dubte o inquietud, des d’allà et podran ajudar més concretament.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas