SIUSPLAU AJUDA'M NO SE QUE HE DE FER, TINC MOLTA POR.
Hola, primer de tot dir-te que si em contestes em faras un gran favor.
El fet és que jo tinc problemes, amb el meu físic, amb els aliments, amb auto-lesions, etc.
M'agradaria molt explicar-los tot als meus pares (sobre tot a la meva mare) per poder estar bé. Crec que alguna cosa sospiten de que hi ha algo que no va bé perque algun cop la meva mare m'ha preguntat si estic bé, si tinc problemes a l'insti o alguna cosa d'aquestes (ultimament les meves notes han vaixat molt, estic sempre molt cansada...).
Però no tinc el valor suficient per aixecarme les manigues i ensenyar-li els braços, no tinc el valor suficient de dir-li que m'odio a mi mateixa. Tinc por a que s'enfadi, a que em jutgi, a que no s'ho prengui en serio, a que ja no confii en mi, tinc moltissima por però que moltissima. Cada cop que ho intento fer m'imbaeix un pànic terrible. Se que encara soc a temps de recurperar-me i nomes podré fer-ho amb la seva ajuda pero esque no els hi puc dir, no vull donar-lis mes disgustos.
Siusplau ajuda'm, no se que he de fer.
UNA ABRAÇDA MOLT FORTA I MOLTES GRÀCIES.
Sara Bujalance

Hola Bertaa! Moltes gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, sé que ho estàs passant malament i t'has explicat molt bé. Tens tota la raó: és imprescindible que la teva mare sàpiga tot el que t'està passant, i necessites la seva ajuda per poder sortir-te'n. Sé que pot ser difícil explicar-li i que et fa por, però ja veuràs com quan li diguis, t'hauràs tret un pes de sobre i tot i que ella al principi pugui posar-se trista o nerviosa, de seguida farà tot el possible per ajudar-te. Si veus que cara a cara no trobes mai el moment, pots provar d'escriure-li una carta explicant-li tot per a que la llegeixi quan tu no hi siguis davant. O pots escriure-li un e-mail. El que també pots fer és ensenyar-li la consulta que m'has enviat, on queda molt clar com et sents. Si les paraules no surten per la boca, escriu-les al paper i dóna-li. Espero que així puguis comunicar-li el que et passa. Si necessites més orientació pots escriure'm a sbujalance@acab.org Molts petons!!