Dubte
Holaa,
Ja fa uns dies que el meu novio m'ha proposat fer-ho,pero jo sempre li dic que no.
El perque mai li dic pero es pq no se com es fa.
Si em podrieu explicar com es fa us ho agradiria molt.(si pot ser sense video)
Mil gracies.
Laura Centellas

Hola,
Dins de les relacions sexuals hi ha la possibilitat de fer moltes pràctiques diferents: carícies, massatges, sexe oral, penetració, petons, masturbació… Per tant, hi ha tantes formes de viure la sexualitat com relacions hi ha en el món.
Quan ens preguntes com es fa, no sabem a quina pràctica en concret et refereixes, però en tot cas la millor sempre serà aquella que us faci gaudir a vosaltres. Experimenta i explora per trobar allò que t’agrada.
El primer pas és poder comunicar-te amb la teva parella sexual per poder-li explicar com et sents i en quin moment et trobes per tal de viure-ho amb més tranquil·litat.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas